sobota 15. června 2013

Ovesné sušenky


Základní recept:

100g ovesných vloček
100ml Chia gelu
30-50ml vody
15-20g cukru z kokosových květů
Může se přidat kdo co rád, já dělala dvě varianty a vloček jsem měla ještě doma trochu různých, tak jsem je smíchala a vznikl tento recept.

Tento recept:

46g ovesných vloček s klíčky
36 g pohankových vloček
18g ovesných vloček
100g gelu z Chia semínek

Těsto jsem rozdělila na dvě části.
Do jedné jsem přidala:
5g kokosového cukru
1/2 banánu (50g)
1 lžíci sezamových semínek
2 lžíce ovesných vloček
těsto je třeba nechat déle uležet kvůli ovesným vločkám, aby stihly nasáknout tekutinu. Když bych měla skořici, dala bych ji tam taky, bohužel nebyla na skladě.

Do druhé varianty jsem přidala jen 20g nasekaných ořechů (1:1 mandlě a lískáče).








Pekla jsem na 170°C minimálně půl hodiny, banánové ještě trošku dýl. Uvnitř byly vláčné, na povrchu křupavé. Chutnaly i dcerce, jak je vidět, moc dlouho nevydržely.
Z uvedeného množství jsem udělala jeden plech sušenek, asi 12kousků, takže doporučuji dělat z větší dávky.



Žádné komentáře:

Okomentovat