středa 21. srpna 2013

Dýňový koláč


Ze špagetové dýně jsem hned musela vyzkoušet něco upíct, našla jsem si jeden recept, který mne zaujal a lehce jsem jej pozměnila, tady je...

2/3 hrnku třtinového cukru
1/4 hrnku rozpuštěného másla
1/4 hrnku oleje
1 vejce
2 lžíce mléka
1 lžička vanilkového extraktu
1 a 1/4 hrnku špaldové mouky
1 hrnek špagetové dýně (uvařené)
perníkové koření
kakao na barvu

na ozrobení meruňková marmeláda a plátky meruněk



Tekuté přísady jsem spolu s cukrem rozmíchala jednoduše metlou a pak jsem přidala mouku s kypřícím práškem. Nakonec jsem dala rozšpagetovanou, předem uvařenou dýni.




Pekla jsem na 180°C něco přes půl hodiny, dokud nebyla upečená.
Je to hutný zákusek, chuťově moc dobrý.








1 komentář:

  1. Dobrý den, velice mne těší Váš zájem, budu se snažit býti kvalitní součástí této velké rodiny :-) Veronika

    OdpovědětVymazat