pátek 17. ledna 2014

Polévka z řapíkatého celeru


Zatím není taková zima a já jsem dnes nějaká zimomřivá, proto jsem se rozhodla uvařit polévku - krém, jestli chcete, ovšem nepropasírovaný a bez smetany. V obchodě jsem sáhla po řapíkatém celeru a doma jsem se jala dělat polévku z něj.

Recept:

160 g řapíkatého celeru
80 g brambor
čtvrtka cibule
kousek pórku
bazalka (lépe pesto)
sůl, pepř, Wasabi
olivový olej
zeleninový vývar


Zeleninu jsem nakrájela na kousky, na olivovém oleji jsem pozvolna opekla cibulku dorůžova, přidala jsem pórek, brambory i celer, krátce zarestovala a podlila zeleninovým vývarem a ochutila kořením.
Nechala jsem vařit do změknutí, a poté jsem vše rozmixovala, rozředila do požadované hustoty vodou a ochutila wasabi, přidala nakrájenou bazalku a podávala.

Žádné komentáře:

Okomentovat