úterý 14. ledna 2014

Špaldové muffiny







Zbytek po výrobě Špaldového "mléka" jsem chtěla nějak zpracovat, proto jsem se rozhodla, přidat jej do nějakého sladkého receptu. Na slano už špaldu znám, ale ještě jsem z ní nepekla.

Recept

100 g hladké mouky
1 lžička sody
1 lžička prášku do pečiva
1 přezrálý banán (cca 80g)
250 g špaldové "kaše"
150 g medu a třtinového cukru (1:1)
80 ml oleje (určitě stačí i 70g)
6 lžiček kakaa (10g)

Nejprve jsem smíchala vše kromě mouky a do této směsi jsem postupně zapracovávala mouku až do požadované konzistence. Mouka se dá dát i celozrnná aby to bylo zdravější, ale jinou než chlebovou jsem doma neměla.
Formy na muffiny jsme naplnila do 3/4 aby měly kam vyběhnout a upekla jsem je v předehřáté troubě na 175°C cca 15 minut.

1 komentář:

  1. zužitkovat všechno, tak to má bejt! hned bych si jeden muffinek dala :)

    OdpovědětVymazat