středa 5. února 2014

Müsli tyčinky plné semínek



Najednou se mi v kuchyni objevila spousta různých semínek a zbylo mi pár datlí, proto jsem se rozhodla udělat něco jako müsli tyčinky.

Recept:
1/2 hrnku ovesných vloček
1/2 hrnku pšeničných vloček
1/2 hrnku vlašských ořechů
1/8 hrnku Chia semínek
1/8 hrnku lněných semínek
1/8 hrnku sezamových semínek
1/8 hrnku konopných semínek
20 datlí
160ml vody
2 lžíce kakaa

Nejprve jsem nakrájela na menší kousky datle a zalila je vodou. Pak jsem si připravila ostatní suroviny a všechno kromě chia semínek jsem postupně mixovala. Do zbytku vody po datlích jsem dala chia semínka a datle jsem postupně přidávala k mixování, přilila jsem asi 20ml vody z datli. Nakonec jsem přidala nabobtnalá semínka a krátce promixovala aby se vše promíchalo, směs je dost tuhá a hustá, tak jsem ji pak míchala ručně.

Těsto jsem natlačila do zapékací mísy a pekla na 150°C hodinu. Pak jsem ještě horké nakrájela, dala na plech a vrátila do chládnoucí trouby a nechala do rána "sušit". Ráno ke snídani byly výborné :-) Nepříliš sladké, žádný dezert, takové snídaňové, semínky nabité, nutričně hodnotné jídlo. V noci jsem uvažovala nad politím čokoládou, ale to už by byl ten dezert.

2 komentáře: